ANAKKU YANG PERTAMA

ANAKKU YANG PERTAMA
RABIATUL ADAWIYAH

January 9, 2014

Minggu ke 20....

Assalamualaikum...salam jumaat yang mulia...selawat dan salam ke atas junjungan besar NABI MUHAMMAD S.A.W serta keluarga dan para sahabat baginda...

syukur ke hadrat mu YA RABBAL ALAMIN...kandungan saya kini berusia 20 minggu 5 hari...Ad(panggilan untuk my baby) semakin hari semakin membesar...terima kasih Ad...di atas kesudian menghuni dalam rahim mommy...semoga Ad terus sihat...sejahtera...kuat di dalam rahim mommy...dari scanner kitaa bertentang mata...itu pon sudah ckup membuat hati mommy berbunga bunga..apalagi bila Ad keluar nanti..

kesayangan semua...
kehamilan saya adalah amat berisiko..kerana saya mengidap hypertension dan diabetes ...namun..apalah daya saya...sudah ketentuan Ilahi saya hamil berpenyakit begini...ya..saya sedar saya bukan keseorangan...ramai lagi insan di luar sana..mengalami nasib yg sama...HENTIKANLAH..AYAT2 NEGATIF...PERKATAAN2 MENAKUTKAN UNTUK KAMI2 YANG BERGANTUNG KEPADA UBAT ...KAMI PERLUKAN SOKONGAN..BUKAN AYAT2 MENAKUTKAN...

fahamilah hati kami..yang sensitif ..dengan kata2 yang melemahkan kami...kami tau...kami bersalah...tidak menjaga pemakanan dgn baik..tidak mengambil berat ttg kesihatan..katalah apa saja...kami yg merasa ...anda cuma memerhati...

UNTUK MOMMY2 YANG SENASIB DGN SAYA...jangan lah gerun dan gentar..dengan kata2 yang menakut2kan anda..enjoy the moment...relax saja...kesian baby..kalau kita terus terusan memikirkan hal2 negatif...

DOA SAYA SEMOGA ANAK-ANAK KITA SEMUA..DI LINDUNGI ALLAH DAN DIRAHMATI ALLAH...

AMIN...

*saya mengambil metildopa 250mg 3kali sehari, unaspirin 1/4biji sekali sehari...injeksyen insulin 4kali sehari... doakan saya dan baby saya sehat dan selamat.... saya sgt2 memerlukan doa dari semua...SAYA MOHON... 

No comments:

Post a Comment