ANAKKU YANG PERTAMA

ANAKKU YANG PERTAMA
RABIATUL ADAWIYAH

September 25, 2014

SELAMAT TINGGAL KPKT...SELAMAT BERKENALAN INTAN BUKIT KIARA...

22 september 2014- hidup mommy dikelilingi environment baru..bila mommy mendapat surat tawaran pertukaran dari KPKT ke INTAN Bukit Kiara...semua urusan seolah2 berjalan lancar...mcm mimpi..lepas melahirkan AD..yang juga mudah urusan melahirkan dia..dapat tukar ke tempat kerja baru...ibarat buku baru untuk saya...

KPKT...selama hampir 10tahun...saya memulakan tugas sebagai penjawat awam..sejak Mac 2005 hingga September 2014...macam2 yang saya lalui..dr single smpai berkahwin...smpai beranak 1...semuanya cukup mewarnai "buku lama" saya...cinta, suka duka, airmata..indahnya hidup saya...

namun..keselesaan dan kegembiraan bersama warga KPKT perlu saya akhiri...dlm hidup tak semua yg kita hendak.,..kita dapat....untuk anakanda saya yang tercinta..saya perlu meninggalkan kawan2 saya yang tersayang...semoga hubungan persahabatan kita kekal  sehingga ke akhirnya...

TERIMA KASIH...DI ATAS KESABARAN MELAYAN SAYA ..SEORANG SAHABAT YANG "BANYAK HAL"...TERIMA KASIH ATAS KASIH SAYANG ANDA KEPADA SAYA...TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKAWAN DENGAN SAYA SELAMA NI...SAYA AKAN SELALU MERINDUI KAWAN2 SAYA....


"SELAMAT TINGGAL KPKT...HAI INTAN BUKIT KIARA"



No comments:

Post a Comment