ANAKKU YANG PERTAMA

ANAKKU YANG PERTAMA
RABIATUL ADAWIYAH

February 26, 2015

AMMAR DANISH BILIARY ATRESIA

Semalam,  mommy dapat jumpa ayah Ammar Danish (anak syurga kita yang mengidap Biliary Atresia)( boleh rujuk fb ibu nya Nazila Kamaruddin). Ayah Ammar  mai nak ambil baju sejuk yang Mama Lina (Mama Ahmad Sufi  ) kirim...sebab Ammar akan ke Shanghai untuk jalani pembedahan. Sempat sembang dengan ayah Ammar , tanya keadaan Ammar. Kawan2, adik beradik2 dan kenalan2 mommy... sama2 kita bantu..tak kira dengan apa saja cara DOA, WANG RINGGIT atau APA SAJA yang boleh menyenangkan hati ibubapa anak syurga ini dan AMMAR sendiri .. yang sangat2 memerlukan sokongan dari kita semua.

mommy tau.. Ammar bukan seorang....ramai lagi anak2 yang mengidap penyakit biliary Atresia ni. Mana2 yang kita tau..kita bantulah...tak banyak..sikit..mcm Mama Lina n  Babah Romi ..depa pernah rasa anak sakit, jadi..bila ada cerita pasai anak2 sakit...depa akan share dan cuba bantu. mommy yang mak menakan ni pon taktau nak habaq mcmana rasa..apalagi la babah n mama...

Jadi mommy harap sgt..sangat sangat... kalau kita jumpa atau dapat berita tentang anak2 syurga yg sakit, bagilah :
* KATA2 PERANGSANG
*MENDOAKAN SEMUANYA LANCAR
*MEMBERIKAN SUMBANGAN (DUIT ATAU SEBAGAINYA yang memudahkan urusan keluarganya)
*ELAKKAN PERKATAAN "KESIAN" ATAU "KENAPA TAK AMBIK INSURANS" 

TOLONGLAH... HIBURKAN DAN SENANGKAN HATI MEREKA...BUAT ANAK SYURGA KITA AMMAR DANISH, MOMMY DOAKAN SEMOGA SEMUANYA BERJALAN LANCAR, CEPAT SEMBUH NAK, RAMAI YANG NK TGK AMMAR SIHAT" 


No comments:

Post a Comment